Restauratie GMC100 1951



Foto voor aanvang restauratie GMC 100 bouwjaar 1951


Foto voor aanvang restauratie GMC 100 bouwjaar 1951


Motorruimte voor aanvang restauratie waar geen originele motor Is gemonteerd deze werd verwijderd en vervangen door een Originele 228 CU motor van GMC


Uiteindelijk blijft er een kaal chassis over


De cabine wordt verwijderd van het chassis


Het chassis na stralen en skoperen in zinkprimer gespoten en met 2komponenetelak zwart afgelakt. Diverse onderdelen van de remmen gestraald en gegalvaniseerd. Vooras gemonteerd en bevestigingsdelen gestraald en gegalvaniseerd


Originele 228CU motor en versnellingsbak terugeplaatst op het chassis


Cabine laten stralen en in een primerlaag gespoten


Voorzijde firewall gedemonteerd en vervangen door een origineel gedeelte


Reparatie gedeelte firewall pasgemaakt


Cabine na reparatie in de epoxy primer gespoten


Binnenzijde uitgespoten in de definitieve kleur


Opbouw voorzijde met binnenschermen


Laadbak GMC gestraald


Achterschermen in zinkprimer gespoten


Alles gemonteerd voor het spuitwerk maar de laadbak staat los dit om de delen goed te spuiten


Terugkomst van GMC van spuiter


Opbouw laadbak met nieuw hardhout en bedstrips


GMC 100 klaar na restauratie


GMC 100 klaar na restauratie


Binnezijde GMC 100 1951 na restauratie


Motorruimte GMC na restauratie


Motorruimte GMC na restauratie


Diverse delen gestraald en gegalvaniseerd


Revisie GMC 100 motor onderblok met nieuwe zuigers


Revisie cilinderkop nieuwe kleppen en zittingen


Oude onderdelen motor GMC 100


Revisie en Aanpassen achteras GMC 100 Aanpassen overbrengingsverhouding van 1-4.11 naar 1-3.55 Achteras voorzien van nieuwe kroon en pionas. Nieuwe lagers en keerringen


Afstellen pion en kroonwiel


Afstellen kroonwiel


Opbouw achteras GMC

Voor meer informatie kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.